Ny kategori i bloggen


Finns nu en ny kategori på min blogg.. Häst & Ridning! Kände att de va på tiden, blivit mycke hästsnack nu på senaste och lär väl fortsätt mer eller mindre i samma spår.. Tänk att man kan älska hästar så mycket?! Uppväxt med hästar och lär nog dö med dom också. Hehe!

Nä, men om nån som rider eller så förljer min blogg och bara vill läsa de som är relaterat till hästar så kommer de att samlas under en och samma kategori. Enkelt och lätt att hitta :) Så nu vet ni det med.

Och om ni saknar nån kategori eller har några åsikter så är de bara att slänga iväg en kommentar, svara på dom oavsett vad. Inget meseri här inte ;) Åsikter har jag gott om och de vet ni som känner mig, höhö!



Hingste-Pingste och jag herromdagen :)


Kommentarer
Postat av: SANNA

DAGENS BLOGG - vinnare & ny omgång uppe nu!

Missa inte chansen att synas inför ca 1100 besökare, Lycka till :)



Kram

2011-10-13 @ 21:41:15
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson