Min dag!


Haft en tevlig dag på Väla med Lidija. Strosade runder men hittade inte ett skit i någon butik får seröst sinne, får väl gå naken på fest. Haha!
Va i ALLA butiker och kolla men nej inte ett skit hitta vi. Aja, får väl ta en runda i stan imorron. MÅSTE hitta nåt. Gaah!

Sen käkade vi lite wook och snackade lite skit bara :) Kan ju tillägga att Lidija har asfin bil, en svart typ helt ny Audi. Sen drog vi in till stan och kollade i päls affären, åh jag dör så fina pälsar dom har! Ska köpa en ny päls till min jacka. Kommer bli grymt snyggt, så blir nog ingen ny iår faktiskt.

Men nu ska jag tvätta av mig mitt smink och bege mig iväg och sola. Skulle egentligen ut och äta på en svinfin resturang med Ottos föräldrar men de är en Italiensk resturang och jag är så kräsen så jag hoppar över de. Dom ska inte behöva betala 400 kr för mat som jag bara kommer sitta och pilla i.. :(








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson