Mår som man förtjänar


Vilken dag igår! Kommer man att minnas länge..

Började dagen med att duscha och fixa sig, sen kom Johanna och vi började dricka lite cider :) Vi fixade oss de sista och drog ner till stan. Först va vi på Crombar, mötte Daniella & Emma där. Sen gick vi vidare till O´learys där vi träffade massa folk. När vi varit där typ 1 timme så gick vi vidare till Stortorget där spelarna hyllades.. Stod där ett tag och lyssnade och kollade på reketer mm.. Sen gick vi till Tivoli, fyfan vilket ös där va :) Bästa festen på lääääänge! Spelarna kom lite senasre för dom va på middag först. Men dom hade den ovanvåningen för sig själv, men inte så länge.. Jag klättra upp och folk såg de och gjorde samma sak. Så jag, Johanna, Kim & Otto va där upp med att VIP ;) Haha! Dansade loss på bord & stolar, helt crazy! Haha nu kommer jag göra er besvikna men min mobil var inhängd i gardroben hela kvällen så inte ett enda foto har jag. Lite sur på mig själv att jag inte fota. Hade varit kul att ha som minne.

Idag mår man som man förtjänar, huvudvärk och jätteseg! Men de kan jag leva med. Nu ska vi bara säkra cupguldet med ;) Tre tittlar hade varit underbart! Heja HIF!


Denna låten spelades friskt igår.. Och alla sjöng med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson