Lite tv & så?


Nu ska jag somna in till tv:n för gott, nej skojja! Så hemska har inte dagen varit :P Mer underhållande om man nu kan kalla de så.

Usch va jag har varit ärlig idag, kanske gjort nån ledsen men ibland har man sånna dagar man bara häver ur sig alla sina åsikter utan nåt stop ;) Tyvärr stod vissa i skottlinjen, upps typ. Men ska jobba på att bli en snäll flicka.

Underhållande att man idag fick höra att man är korkad, sånt kan man inte annat än att skratta åt när de kommer från en människa som är från en annan planet eller nåt? Fan vet jag men man begriper sig inte på denna personen. Nog pratat om de :)

Idag ökade statistiken och mina unika besökare är nu rätt många och vill tacka er för att ni vill följa min blogg :) Försöker göra den så underhållande och rolig som möjligt. Om ni tycker de fattas nåt så är de bara att hojta till i en kommentar ;) Alla kommentarer besvaras om de skrivs på ett bra och vettigt sett. Onödiga kommentarer försvinner direkt.

Men nu ska jag vända huvudet mot min älskade tv :) Ska kolla på Navy CIS och så småningom somna.


Gonatt & sov gotte!
Puss på rompan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson