Lite shopping blev de allt..


Va och shoppade lite på stan idag. Blev ett linne jag nog sa ha på söndag, om jag tycker de passar. Sen ska jag till min mormor imorron och se om hon kan laga min byxor jag vill ha.. Så blir isåfall de svarta linne, mina super-stuprörs jeans och svarta stövlar, ev en kavaj över för de kommer väl säkert va svinkallt! Haha, linnet är RÄTT urringat, så kommer väl få en och annan kommentar här i bloggen när ni ser de på, men de kan jag leva med. Vet att de är snyggt på och man klär ju upp sig för uppmärksamheten, annars hade man lika väl kunnat gå ut i typ en tradig hoodie-tröja, men de gör man ju knappast.
Köpte även ett nytt skärp och ett armband, alla inköpen gjordes på MQ.

Sen drog jag och Johanna som jag va med hela dagen ner på söder och käkade thaimat, mumms!
Sen gick vi in på Söderpunkten och fick lite insider info om rean på lite dyra saker ;) De gillas.

Skönt att ha detta gjort ;)
Nu ska jag gå och fota mina inköp så ni får se vad jag shoppat idag. Sen tänkte jag tipsa er lite om ett tv-program som börjar idag som jag sett på reklamen.

BRB så att säga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson