Leka med Johanna


Ikväll ska jag leka med Johanna! Kommer bli niiiiice ;)
Glömde berätta att vi hade svinkul i trosdags, verkligen allt va perfekt :D Älskar när allt bara flyter på!

I fredags tog jag den där p-sprutan! Faan är forfarande öm i skinkan.. Skönt är det inte men ett nödvändigt ont ;) Men nu ska jag inte ta den förrän den 16 december. Ett tag att ladda mod.

Mitt öra läker bra, har inte alls ont i de och kan sova på de och allt. Hihi! Gött som fan för så va de inte förra gången hade ont långt efter, de liksom läkte aldrig.. :/ Men de bådar gott för detta försöket.


Otto drog iväg på fotboll för en stund sedan. Så nu sitter jag & Sam och kollat på barnprogram :) Sam får nu mera inte vila på dagen för då vaknar han på natten och ska inte sova. Så ja, de blir ingen vila mer än när han är på dagis, och igår gick de bra utan vila.

Just de, ringde innan och satte upp Sam på kölista till riskola. Dom har sån knatteridning här i stan. Så kul för han! Han älskar ju verkligen hästar, duktig pojke.. Går i mammas fotspår ;) Så de ska va. Vi åkte upp igår och kollade på deras shettisar (mini hästar) och han blev helt överlycklig :) Så kul att se han lycklig!




Party-Angelica!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson