Krypa tillbaka..


Efter en lång dusch med Otto, rakning & hårinpackning känner jag mig som en ny människa. Sen tog jag bort nagelacket från tånaglarna och målade nytt, blev jättefint. Sen body butter och lite massage av Otto, gud så skönt det var. Min kropp mår nog inte bra, sover så konstigt får jätte ont i nacke & rygg. Massagen va helt perfekt, hjälpte lite dessutom :)

Kollat på matchen mellan MFF & Mentalist nånting, haha! Malmö blev överkörda, fyfan va gott och se. Så nu är alla käppar i hjulen för dom, där va de slut med europaspel på ett tag ;) Höhö! Vad är det man säger.. "Enda sanna glädjen är skadeglädjen ;)"

Nähe, om man skulle borsta håret och fläta upp det. Jag sover enbart med fläta nu, sliter inte på håret alls. Mitt hår mår inte bra och har inte reparerat sig sen jag blonderade de typ hmm.. 7 eller 8 gånger på 1 vecka.. Usch stackars mitt hår. Ska aldrig mer ha gör de blont, möjligen ljusa slingor men de är allt.



Detta är de ljusaste jag kan tänka mig, lite ljusa slingor i olika nyanser..


Hahahahaha! Asgarvade nyss.. Kom en rolig reklam jag inte sett innan.. Lillebroren frågar sin syster " Varför har pojkar snopp? " Så svarar syster " För dom har ingen hjärna " sååå klockren kommentar!

Nää kära läsare, jag kryper nog till sängs snart först fläta håret.
Men bli inte besvikna jag kommer uppdatera imorron antingen innan eller efter solningen, solar direkt på morronen har man hela dagen sen att göra vad man vill :) Men ska hämta Sam tidigt från dagis så ska vi åka ner och få han klippt. Min lilla söta bebis.. Haha bebis kommer han alltid va!

Go natt och sov så gott alla!
Puss & Kram
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson