Jahapp


Får väl börja dagens inlägg som igår.. Mår fortfarande inte bra, vaknade imorse av att mina bihålor va helt ömma och svullen runt ögonen plus värsta spänningarna i huvudet pga detta. Ja jag lider faktiskt, inte varit såhär dålig av en förkylning på väldigt länge och jag hoppas verkligen den går över snart. Hade varit kul om man kunde vara frisk till helgen, har ju planer då. Ska med Linda till hingstisen och prova sitta på han, hoppas han inte är rodeo-häst så jag trillar av och slår halft ihjäl mig ;)

Idag har jag vara vilat och snackat med Johanna i telefon. Tar de allmänt lugnt så min kropp kan jobba bort de sjuka NU!

Nåt mystiskt har hänt här hemma. Min JW hjälm är puts väck! Kan fan inte hitta den någon stans.. Ska jag behöva köpa en ny hjälm för att min bara pooff är borta? Så jävla sjukt, får ta en runda till och leta annars är de bara att inse, den är borta. Min favorithjälm, aldrig haft en bättre hjälm än den..

Min JW, var är du?!



Nu sitter jag och väntar på att Otto & Sam ska komma hem! Så vi kan laga mat, är cp hungrig.. Ingen mjölk hemma den drack vi upp igårkväll och eftersom att de pissregnat har jag inte gått och handlat vilker resulterar i INGEN FRUKOST. Jag måste äta flingor med mjölk, godaste frukosten :) Men blir svårt utan mjölk :/

Aah, glömde berätta om ridningen igår.. Sam är ju lite skeptisk till de mesta i början. Även så igår.. Hos min mamma så springer han ut i stallet och pekar på hästarna och gnäggar. Nu igår va han lite tillbaka dragen och ville mesta bara kolla på. Han red lite, men inte alls så som vi trodde han skulle bli. Vi tänkte att han typ inte skulle vilja gå av hästen men jodå, han ville av redan efter nån minut. :P Haha! Men får ge de lite tid. Så han blir mer van och modig. Han jaga en katt där, va bara typ nån månad gammal men dom hade skit kul, Sam jaga katten och katten jaga Sam.. :P Ska åka dit fler gånger så får vi se om han blir modigare annars få blir de ingen ridskola, tänker inte betala 2000 kr för ingenting.

Kokar ägg och måste nog hålla koll på dom, kommer väl ett inlägg senare ikväll :)
Hörs då!

Kram på er alla läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson