Jag skötte mig


Idag när vi va och handlade så var de inte en enda onyttig sak i vagnen. När jag stod och kollade på läsken beslöt jag mig för att ta en Ramlösa vattenmelon istället. Sen blev de clementiner & morötter istället för godis :) Och en massa nyttig mat. Känner mig duktig, nu ska de bara hålla i sig med! Känner mig peppad inför detta.. Otto säger att sålänge jag inte trycker i mig massa godis och läsk varje dag så kommer jag rasa i vikt. Hoppas på de han tror men så enkelt tror jag inte det är ;)

Kollat på de "Sveriges värsta pojkvän", jag är glad att jag har Otto. Skulle aldrig få för mig att anmäla han dit, finns nog ingen som honom. Även om han ibland gör mig besviken så har han så mycket bra sidor så de väger upp. Visst vi gjorde slut ett tag, men vi har levt inpå varandra i 4 år och bott tillsammans så länge med, de är väl klart man känner sig instängd och att de blir mycket tjaffs. Jag flyttade ju till en egen lägenhet i ca1½ månad men va mer här med Otto & Sam än i mitt eget hem och de var då jag insåg att de är jag och Otto! Han gör allt för mig, de kan jag inte förneka. Jag själv är en rätt krävande person men Otto accepterar de jättebra och har lärt sig att hantera de. Ska aldrig va så dum att göra slut med han när man ser vilka svin det finns!
Så glad att jag har dig Otto!


Har bloggat jättedåligt idag, men o andra sidan har jag fått så mycket annat gjort. Och sen va Sam väldigt gnällig idag när han kom från dagis så fick göra allt för att få han att hålla humöret uppe. Han brukar inte va svårroad annars, men idag va de kämpigt, svängde hej vilt i humöret ;) Hahaha så himmla roligt! När vi är och handlar och Sam sitter i kundvagnen så blir han jättearg om Otto kör den. Bara jag som får köra han, så rolig den killen är. Haha han har sina ideér får man ju lugnt säga. Men man skrattar rätt mycket åt han när han få sina ideér.
Sam, Sam ;)

Nää, nu ska jag kolla lite på tv. Tror inte de blir nån mer uppdatering idag, men imorron laddar jag upp med massa inlägg eftersom jag ligger efter idag ;)

PS: Har ni hört rycktet som går att HIF spelarna ska ha supit bort SM-pokalen?! Dom vet tydligen inte var den är..?


Fjooortis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson