Inte helt fel.


Igår kväll drog jag och Johanna ner och tog en kvällsfika, snacka lite skit och hade allmänt trevligt. Sen kom Love in i stan och vi gick med han till Olearys och satt där och fördrev lite tid. Efter de gick vi och hälsade på Fia när hon jobbar, träffade lite folk. När jag står och pratar med Fia så av en slump tittar jag ner i golvet och hittar en 500 lapp i norska. :) Haha! Vaddå tur? Tog upp den och stoppa den i fickan. Så idag gick jag och växlade den. Nice! Träffade Johanna ett tag i stan och tog de lugnt.

Sen hem igen och så kom Otto & Sam hem så lagade vi mat. Blev kotletter, klyftpotatis, stekt broccoli och kall bea :) Jättegott! Sen nu spelar Sverige mot Finland, inte för att de är så jättekul men ska nog glo lite ändå. Roligare med HIF! Annars blir de bara softa hemma, pallar inte göra nåt. Blir samma imorron dock ska jag med Linda till stallet på dagen, skulle egentligen med idag med, men blir inte så hon slutade senare än vad de va tänk. Blööö!

Vet att jag suger på att uppdatera men vafan har inte så mycke att skriva om ;) Haha! Har inget liv eller nåt, fan vet jag?

Haha jo just de, fyfan va fet en viss männsika blivit, och guuud kommer fram och käftar med mig också. Vad tror du? Att jag har respekt för dig? Eh NEEEJ skulle inte tro de ;) "Ful är du men mig skrämmer du inte"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson