Hunnit med mycket idag :)


Känner att jag fått gjort de jag skulle och lite till ;)

* Solat - Fick mycke färg för att inte ha solat på så länge
* Hittat kläder till Söndag - Och lite annt med ;)
* Lunchat med Johanna
* Tvättat en maskin tvätt
* Hängt tvätt
* Städat

Känner mig allmänt duktig idag! Nu när Sam & Otto gått och lagt dig fick jag ett städ-ryck. Tog köksluckorna, diskade underläggen, torkade av alla köksytor, skrubba micron, damtorkade i vardagsrummet & köket. Älskar att städa när jag är själv, tycker om att göra på "mitt sätt". Så imorron ska jag damsuga direkt när jag vaknar typ och fixa bland mina kläder ;) Vet inte hur Sams rum ser ut just nu, tror de är rätt lugnt men ska väl plocka i ordning lite där med.

Bestämde mig idag för att inte gå på matchen den 23e, går bara ner och kollar när dom firas på stortorget och sen The Tivoli efter de.Om jag hinner och är vidgjorde till matchen börjar ska jag ner och kolla nån stans i stan, men jag känner att jag kommer för de första frysa ihjäl under de två timmarna UTAN nån värme. Sen är de ingen jag känner som har biljett på samma sektion som jag. Eller där är ju massor med folk jag känner, men ingen tjej eller som jag känner som jag vill gå dit med. Så blir hemma och gör mig riktigt snygg istället till kvällen :) Tror de blir bäst så. Johanna kommer hit inann så gör vi oss iordning tillsammans.

Sitter här i soffan och nyser sönder, SKITJOBBIGT! När ska denna jobbiga förkylningen ta slut?! Tycker den hållt i sig i mååånga veckor nu. Dock inte någon superförkylning men typ halvsnorig och nyser hela tiden. Blöö, men iallafall så skänker jag nu bort min förkylning, vill du ha den släng iväg en kommentar.

Just de, en vän skicka in en kommentar ang hur jag formulerade mig om att klä upp sig.. Menade lite så att man vill ju att folka ska titta två gånger för att man är fin. Typ "Waahoo kolla henne, gud så fin hon va & kolla va snyggt hon klätt sig!" sån är alltid kul att höra. Så jag menade inte "Åh kolla henne vilken slampa"..
Så vet ni de med, man vill ju va porrig men snygg :) Iallafall jag!

Ni fick ingen dagens bild på mig idag, men kan bero på att jag kände mig inte så fin idag :D Haha! Nä men tog en bild men den blev inte bra sen va jag stressad till bussen så sket i det helt enkelt. Hoppas ni förlåter mig. Kan nog ordna de imorron OM jag sminkar mig. Ska försöka att inte göra de fram till söndag så hyn får vila & va slät och fin :) Sola ska jag göra imorron iallafall, så man hinner få upp lite färg, alltid trevligt. Inte kul att vara vit, men hellr inte för brun.. Lagom är väl de som är bäst!



Modellbild från 2010





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson