Hmm ska man?


Sitter och funderar över att byta header kanske? Alla toppbloggare har ju bytat nu på senaste tid, kanske är dags öven för mig. Designen är jag mer än nöjd med, älskar när de är rosa men ändå stilrent. Nog den finaste designen jag haft någonsin om man räknar med alla bloggar jag haft ;)

Ojj har ni hört att de har varit värsta hacker-försöket, nån har försökt hacka sig in i vissa stora bloggares blogg. Tycker sånt är så sjukt elakt, varför liksom? Skaffa er en egen blogg och gör nåt vettigt med tiden istället för att förstöra för andra. Aja, MIN åsikt men tror många håller med. Va tydligen vissa bloggsidor med som blivit drabbade?!

Nu håller Otto på med maten, han ville inte jag skulle steka han vet hur dålig jag är på det. Haha! Allt blir typ svart på utsidan och sen rått på insidan. Att steka är inte min grej direkt, eller jo kotletter och kött kan jag. Hehe!

Nu ska jag kolla lite på tv med Sam, lite barnprogram nu innan han ska sova. Han måste varva ner lite, så han är pömsig tills han ska sova den lille skiten ;) Imorron ska dom ha Nalle-fest på dagis, så ska dit på eftermiddagen på sånt öppethus :)
Sen när han somnat ska jag faktiskt kasta i färgen i mitt hår och hoppas på de bästa ;) Mit utvext är så ljus och ful nu så kan man ju inte se ut..

Haha, bara jag som kom på idag att de är Halloween i helgen.. Inte för att jag ska göra nåt, men kom bara och tänka på det. För två år sen på Halloween va jag och Otto nyblivna föräldrar och friade med en pizza som jag tjatade om att få hämta bara för att få komma uti friska luften, så smög ut och hämta den utan att BB-personalen fick veta nåt ;) Så busig man är ibland, men gud de va så skönt med frisk luft. Och slippa den äckliga sjukhusmaten, för den är inte god. :(



Awwe, så liten han är här. Runt 1 månad max tror jag han är på
denna bilden, minns inte exakt.

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson