Hemma igen!


Nyss kommit hem, eftersom att Otto är ute och svirar så har jag & Sam varit ute hos min mamma. Började med att när vi kom ut så kom hovslagaren, ena häst skulle få nya skor. Mycket intressant tyckte Sam och dessutom har hovslagaren världens sötaste franska bulldog (Alice).. Så jag lekte med Alice och Sam & Johnny kollade när Nina fick nya skor :) Hehe!

Sen klappa vi katten och busade lite där inne. Men framåt slutet blev han ganska trött, men pizza kunde han ändå kränga som en häst ;) Haha! Matglad liten pojke är han allt utan tvekan! Sen efter maten åkte vi faktiskt hem. Hehe, jag fick parkera bilen själv :) Känner mig stolt, fickparkerade här nedanför vårt hus. Är jag grym eller är jag grym?

Nu sitter vi och myser i soffan framför Idol. Inte för att de är mitt favoritprogram men de finns ju inget annat. Helt usel tvkväll! :( Får väl tanka hem en film som jag kan se när Sam lagt sig. Va och handlade lite smaskigt innan.. Cocacola, clementiner & Ahlgréns bilar. Mumsigt!


Hitta denna toppen på en sida, vill haaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson