Har man testat de med..


Kom nyss hem, precis slängt röven i soffan för att blogga lite för er alla.

Åkte ner till stan på ett ställe där de är nya rör och dessutom så testade jag ett sån solarium man står i. Har gjort det en gång innan men de gick inte så bra.. För de första så var det när jag inte visste jag var gravid så jag stod där inne i några minuter och när de gått typ 7 minuter eller nåt höll jag på att svimma, kännde mig svimfärdig rätt tidigt men de slutade med att jag fick gå ut ur solariet och lägga mig på golvet, de va jätte obehagligt.
Denna gången gick de bättre men jag tycker man blir helt yr av att stå med armana upp i lyften. Jag tycker de är bekvämare att ligga ner, men man får fulare bränna. Jag blir vit i armhålorna och sen mina beniga skulderblad gör att jag får fläckar där med. Men faktiskt ska jag nog göra de lite ibland stå & sola. Fördelen med stå-solarium är ju att man inte behöver sola lika länge, men de är dyrare. Men vissa säger att de tar bättre jag vet inte, få se sen ikväll.




Hmm en dusch snart och sen iväg till mamma? Ja så får de nog bli om Otto inte har andra planer, de vet man aldrig..? Killar dom tänker de dom vill göra, men dom säger inte de. Haha!

Jo just de, vet ni vad.. Idag när jag stod i solariet så kom jag och tänka på en sak. Jag vet nog varför jag gått upp i vikt.. ;) När jag åt p-piller så gick jag upp mycke i vikt och mina bröst blev mycke större, jag tror de är p-sprutan som är boven i dramat. De är ju hormonor osv som spelar in mycke när man pendlar upp och ner i vikt. Men jag ska fortfarande vara nyttig SÅKLART! Vem vill va ett fetto?




Ikväll ska jag färga mitt hår, eller ja utväxten. Den är så himmla ljus nu, så kan jag ju inte ha de. De jobbiga är bara att den färgen som hamnar utanför sitter i hur många dagar som helst, jag har ju den bruna färgen som är innan svart så där är mycke pigment i den ;) Höhö!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson