Haha, så jävla kul!


Bloggen har jag inte haft tid med idag :D Sorry alltså, men va iväg på nya jobbet idag och fick intruktioner osv imorron ska jag klara mig själv :O Oj oj, mycket att hålla kolla på!

Igår va iallafall en av de trevligaste kvällarna på länge! Fyfan va vi skratta.. Så skadat! Haha, flippade loss med HIF spelarna på krogbowlingen. Jag och målvakten Pär körde inkast med bowlingkloten :) Gick bra de med. Spenderade hela kvällen med dom faktiskt. Hur kul som helst. Självklart va min "homie" Johanna med, inte utan henne! <3
Helt underbart och oförglömligt!

Efter jobb hämtade Linda mig och vi åkte till hennes pollar. Fixade maten och strödde lite sen åkte vi och käkade :) Sen tillbaka till stallet och fixade med hinsten, fyfan vilken snäll ponny! Hingst och du kan göra vad du vill med han, vem som helst kan hantera han, tror jag är lite kär :)



Oj vilken grann jävel! Eller vad säger du Johanna? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson