Gotte ;)


Åh idag ska vi äta typ ryggbiff med grönpeppar och nån form av gräddsås, till de ska vi ha potatis! Fyfan jag blir hungrig bara jag tänkte på de, älskar sån typ husmanskost. Jag äter hellre husmanskost än snabbmat, tro de eller ej.. Fast okej, thaimat gör kaos i munnen så hysteriskt gott!

Åh blev så fint med en diamant i örat, innan hade jag sån läkekula i silver och så syntes de knappt att jag hade hål där uppe, men nu ser man liksom de mer :) Ska ta en bild så nu får se, blev nöjd.

Imorron och på söndag har jag bokat tid att sola så jag ska sola kl 10.00. Så de är ordnat! Fan va nice, 30 kr för 25 minuter och de är helt okej solarium faktiskt :) Ni ska få se före & efterbilder måste själv gemföra. Kul att se skillnad.

FY FÖR JÄVLA FAN!!! Vägde mig idag hemma hos Lidija, nu SKA jag varje morron gå en runda och jogga på kvällen nu är min fetto tid över! Och den kommer aldrig tillbaka får jag hoppas för detta är SJUKT! Bara så jävla SJUKT! Tänker INTE säga vad jag väger för de är enbart ångest men jag ska ner 10 kg för att komma ner i de jag vägde innan jag fick Sam då kan ni räkna ut att jag är INTE smal.




Vad tycker ni om min "platta" mage ;)



Kommentarer
Postat av: Lisa - Mamma till Alva och Noah

Haha ;D så du skriver



Bara att skippa allt godis ;)

2011-10-21 @ 17:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson