Gomorron folks


Jaha då var det lördag ;)

Somnade strax efter att jag uppdaterade sista inlägget igår, alltså runt 22-tiden. Vakna och gav Sam välling vid 8-tiden sen somna vi om igen tills nu :) Snacka om utvilad. Ska ner och klippa han snart sen blir de iväg med Linda till hennes hästar, vilken hästnörd jag blivit?! Aja, kul att komma igång igen med ridningen. Kanske man blir slim & fit igen ;) Hoppas kan man ju alltid. Haha!

Inget festande förrän den 23e, ååh längtar så in i H*LVETE! Vi hoppar över de dagarna som är kvar till den 23e tycker jag : )

Nähe om man skulle ta på sig hästkläder & klä Sam så vi kommer ner till en frissör :) Behöver iallafall inte duscha för ska ändå till stallet sen driekt efter. Ska rida Danny idag! Hoppas jag inte dör ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson