Gomorron eller kanske go midda?


Haha, snacka om att sova många timmar?! Va ju vaken ett tag imorse när Sam & Otto gjorde vid sig. Men gick och la mig igen, lat jag vet ;)
Om typ 2 timmar kommer Johanna och hämtar grejorna och lämnade här i söndags när vi fixat oss. Tror hon stannar ett tag så snackar vi lite skit och så..
Innan dess ska jag städa köket, för där är 100000 glas som är använda och burkar/flaskor sen i Söndags ;) Så de SKA fixsas innan hon kommer.
Annars har jag inte så värst mycke jag ska göra, betala räkningarna (tråkigt!) och typ duscha. Åååh igår va de så skönt att duscha låg så bakis hela dagen så jag duscha inte förrän på kvällen, man blev som en ny människa. Sååå jävla skönt och man blir lite piggare också faktiskt :)

Måste nog slänga i en maskin tvätt med. Sen drar jag nog och solar gjorde aldrig de igår, nu har jag byggt upp en bra färg ska hålla den, men kan nog vänta med att sola tills imorron med om de skulle va så solade ju onsdag, torsdag, fredag, lördag & söndag :) Haha! INTE bra från nog låta mitt skinn vila gör de imorron, så ni inte mister mig i canser eller nåt?

Haha, jag ska ta en bild sen på mitt största blåmärke eller blå och blå, de är lila/svart :P Hahaha!


Bilden från i sommras :)
Ser så snäll och oskyldig ut.. Hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson