Go morron...


Precis vaknat, skönt att sova lite eftersom att helgen innehöll inte mycket av det.

Idag har jag lite jag måste göra, just nu koker jag pasta, ska äta pasta med den pastasåsen vi hade till middag igår. Va inte sugen på mackor. Och min lättmjölk var slut så inga flingor heller.

Efter de ska jag göra en drinklista till jobb, efter de drar jag och solar & när jag är påväg tillbaka ska jag inom HBG-hem och lägga ett klagomål då grannarna väcker oss var och varannan helg, kommer inte hålla om jag ska jobba långt in på natten. Då MÅSTE dom börja ta hänsyn till att fler bor här. Så enkelt är det!

Just de ska posta ett brev med det får jag absolut inte glömma!!!

Men nu ska jag äta och sen brörja direkt på drinklistorna..

Hörs senare gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson