Go mårron!


Hejsan hoppas!

Sitter i soffan kom nyss tillbaka efter att ha solat, orkade inte blogga direkt på morronen va lite trött & seg. Sam sov till 09.10, skönt med sovmorron.. Tyckte nog vi alla!
Som sagt va nyss och solade, grillning på max. Va en innan mig och solade så solariet va lagom varmt att lägga sig i, usch löööökigt.

Nu ska jag dricka upp min SISTA julmust på burk som jag köpte herromdagen, när den är slut så är de träning som gäller. Nu finns de inga undanflyckter! Njuter till max.. ;)

Ska snart in i duschen ska iväg till min mormor och sy ett hål, är inte så bra på sånt och hon har ju symaskin och allt. Så åker dit istället :) Ska nämligen ha dom byxorna imorron på festen så måååste göra de idag, kommer inte ha tid med det imorron känner jag ;)

Sen kommer en och ska hämta min gamla iPhone, han ville köpa den av mig så javisst den bara ligger ;) En vän till mig så han fick den VÄLDIGT billigt :P Haha! Men men.. Tycker inte om att "tjäna" pengar på mina vänner.. :(

Men nu ska jag in i duschen så vi blir klara & kommer iväg och får gjort de vi ska! Hörs senare kära läsare..

PS: Igår va en toppendag såg jag på min statistik.. Kul att så många hittat hit! Har ju som sagt inte haft bloggen så länge, känns värt att skriva när man vet att någon läser, och mer & mer kommer de in kommentarer! Jättekul att logga in, man känner sig peppad :)



Puss & Kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson