Flitig va de jaaa..


Wiie, så duktig jag känner mig. Jag har storstädat hela lägenheten SJÄLV :) Sen kom Johanna och tyckte här va jättefint! Kul att höra när man lagt ner massa tid och energi på att få de snyggt. Sen satte vi oss i soffan och kollade bilder från söndagen. Väldigt roligt man fick sig ett par goda skratt kan jag säga.

Sen kom Otto och vi åkte och stohandlade på Maxi Råå. Åker oftast till de andra Maxit i stan men idag blev de inte så :) Fyllde en hel vagn med massa gott, men BARA nyttigt. Ingen läsk, godis eller chips. Känner mig duktig, fått mycke gjort och det känns skönt. Så nu har vi ingen städning kvar tills på lördag, kanske lite damsugning och så men inget stort så.

Fick ett samtal, på fredag jobbar jag på invigningen av gamla Pub Punkte, ni vet dom som var med i "Kniven mot strupen". Så kommer jobba där nu lite kvällar/helger och ev lite luncher och så. Ska bli jättekul!

Men nu ska jag fixa nåt att äta, är svinhungrig! Skriver mer senare..


Puss på rumpan?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson