En ska är säker


Ikväll när jag och Johanna ska checka läget på årets krogbowling så ska ju lätt kameran med. Haha!  Så skadade människorna brukar vara där. Förra gången jag va där så va ju typ nykter, blir samma sak ikväll. Ska jobba imorron kl 11.00 börjar jag och sen ska jag jobba tisdag med. Ska till de nya jobbet, ska servera mat på en privatskola. :) Spännande!

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar för att sen hoppa in i duschen och sen fixa mig för ikväll. Imorron SKA jag sola, fy fan för mig så lat jag varit de senaste dagarna.. Skäms nästan över mig själv! :/

Åh en sak till.. Detta året?!?! Vad ska man säga? Ännu en som står vår familj nära som gått bort, varför? 2011 är nog de sämsta året så länge jag kan minnas. Jättemånga som man känner som gått bort, nu får de fan vara bra!




Vem är denna snyggingen?! :O
Höhöh ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson