En lördag


Åkte ju till mormor och fick lagat mina byxor, kändes nice med tanke på att de är min favoritbyxor! Sitter så himmla snyggt och ja, jag kan inte leva utan dom helt enkelt. Så nu kan jag använda dom igen.
Hade på mig mina nya jeans, F A N va bra dom sitter inte för att skryta men sååå nöjd jag är med dom. Värt var ena krona kan jag lugnt säga.

När vi varit hos mormor åkte vi och käka sen vidare till min kära mor så Sam fick träffa hästarna & katterna. Och som vanligt ville han inte åka hem därifrån :) Haha! Så söt han är, han försöker springa tillbaka till stallet så man får jaga han. Men tillslut fick vi han att åka hem, men mycke åsikter från honom. Är väl i den åldern nu att dom börjar protestera.

Nu är vi hemma och jag tänkte tvätta av sminket och prova kläder inför imorron. Typ vilka skor/stövlar, kläder prova locka håret mm.. Är ju helt usel på att fixa håret på mig själv, lättare att göra andras än mitt eget. Haha! Konstigt nog, men men får se hur det blir, men ska ner och hämta min locktång som ligger i förrådet om jag inte minns fel? Haha tänk så är den inte där, får väl försöka med plattången då ;) Har funkat innan! På nåt sätt löser de sig. Nån som känner sig manad att locka mitt hår? Ska dock bara va i topparna.. Lite så Montazami hår ;) Tycker de är snyggt! Massa lockar och volym..

Just de, fick mammas skärp hon hade med massa strass på. Tog en bild på det. Tänkte nog ha de imorron :) Hihi! Älskar ju glitter!


Ser väl inte så värst mycke ut så nu, men på är de jättefint :)
Ska ta en bild om jag nu använder de imorron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson