Drömt konstiga saker!?


Denna natten har jag vaknat många gånger och fått dålig sömn pga konstiga drömmar. Typ att jag började rida igen, va på hästtävlingar & och sen massa sånt jag vaknat av ett ryck men minns inte vad jag drömt. Så när jag somnade om efter att va upp med Sam & Otto imorse så har jag inte drömt så konstigt, de är faktiskt läskigt. De värsta är när man drömmer att man trillar ner för nåt, haha!

Har precis ätit nyttig frukost för mig själv :( Fast ibland är det rätt skönt och bara vara för sig själv på morronen speciellt tills mitt humör kommit iordning ;) Haha! De är inte alltid så bra.

Ska dra och sola om ett tag tänkte jag, så jag inte tappar färg ;) Ingen som vill det. Johanna ska nog med och sola, hon ville de. Får se när de blir exakt, hon skulle plugga men jag måste göra de så jag är hemma till halv 15.30 och hinner duscha innan Otto & Sam är hemma för vi ska ut till min mamma :) Så de är så!

Nu ska jag läsa lite bloggar och få lite insperation vad man kan skirva, smart va?! Fast brukar faktiskt inte få så mycket insperation av andra brukar komma på mitt "eget" ;) De är ju MIN blogg!

Hörs senare!
Puss & Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson