Denna dagen är efterlängtad!


Åååh äntligen är det den 23e Oktober! Har väntat länge på denna dagen kan jag säga.

Anledningen till att jag inte bloggat idag är för att vi åkte till Väla direkt efter frukosten. Handlade lite grejer, de jag egentligen enbart skulle handla va sulor till mina stövlar jag ska ha ikväll men så blev det inte ;) Haha! Blev örhängen, en större glitterboll till min navelpircing (som inte passa), ett vinterställ till Sam, en mössa till Sam & en BH till mig.. Vilken tur jag hade, hittade en BH på Twilfit för 149:- hur blilligt är inte de?! I min storlek dessutom :) Happy-face!

På vägen hem från Väla så solade jag, nya rör där sån tur jag haft idag. Undra om resten av dagen/kvällen/natten blir lika bra, jag hoppas fan de!

FÖR VI ÄR SVENSKA MÄSTARE!



Örhänge & Piercing kulan


Sulorna till stövlarna så jag överlever kvällen ;)


BH:n, lite push-up får hoppas inte tuttarna trillar ut!


Tyvärr kommer jag inte blogga så mycket idag som ni säkert förstår, men ska fota & filma och lägga upp här imorron så ni får va med och fira lite ;) Hehe!
Ska försöka hinna med ett inlägg innan jag drar ner på stan! Jag & Johanna kanske tar lite roliga mongo-bilder vem vet.
Johanna kommer hit efter jobb, hon är här typ 16.00 så ska vi sminka och fixa oss då :)

Men ha det så bra sålänge!
Puss & Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson