De var allt..


Jaha, inte mycke skrivande mest bilder och filmer från dagen igår, men tror bilderna & filmerna talade för sig själv. Svårt att förklara lyckan, stämningen & ja allt som gårdagen bjöd på. Helt magisk fest sen på Tivvan, en av de bästa festerna jag varit på.

Varit helt off idag, mått dåligt (bakis!) och mest bara vilat/sovit bort dagen. Imorron har jag lite och ta tag i. 25e imorron vilket innebär betala räkningar.. Tråkigt men sant!

Nähe nu är klockan mycke och jag måste snart sova, vill inte vända på dygnet de är så jobbigt! Så lägger mig på soffan och somnar till nåt på tv:n för lägger man sig i sängen när man inte är trött får man panik och kollar klockan helatiden och de gör att man aldrig somnar :P Bättre att ligga och kolla på nåt eller läsa men läser ingen bok för tillfället.

Men nu ska jag sleepy mina kära läsare!
Imorron ska jag vara mer aktiv här på bloggen och tänkte jag ska ta en bild med dom nya Pepe Jeansen på så ska ni får se så fina dom är på :)

Men go natt på er alla!
Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson