Dagen inköp..


Ja som jag sa innan va de lite snabb shopping, alla är som jag sa från MQ.. Här kommer bilder på de 3 sakerna jag köpte.


Här är då linnet, ser inte så mycke ut för världen på en galge, men på är de jättefint och i verkligheten. Lite glansigt tyg, som en badräkt i tyget. Ni ska få se bild när jag har de på men de blir inte idag.


Skärpet också från MQ. Kan vara snyggt till tights och ett linne & skärpet hängandes över höfterna för att de ska se mer uppklätt ut. Kommer va snyggt med mina bruna boots ;)


Armbandet, även de från MQ. Jättesött och de glittrar som tusan i verkligheten :) Kommer bli snyggt i och med jag kommer va helt svartklädd ipincip. Så ska ha massa smycken. Hehe! Man måste tänka till, har ju min bling bling klocka med i silver som jag ska ha :) Massa ringar, stora örhängen, klocka och armbandet.. Snyggt!


Kommentarer
Postat av: Lisa - Mamma till Alva och Noah

Haha jag klär mig då inte för uppmärksamheten ;) skiter fullständigt i vad folk tycker :P

2011-10-19 @ 21:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson