Carina i "Fråga Olle"


Satt och sappade på tv igårkväll och rätt som de är så ser jag hur dom i programet kör förbi mammas gamla hästaffär i Rydebäck.. Jag bara hmm vad är detta för program slår över på text-tv och inser att de är "Fråga Olle". Givet vis nyfiken som man är kollade jag på hela programet och visst va dom i Rydebäck och dessutom hos Carina som hade ett försäljningstall innan.. Katslösa hette de. Blev helt chockad! Hela stallet va fullt av sex saker och annat konstigt. Visste inte hon va så snuskig, trodde bara sånt fanns i andra länder, men tydligen inte. Sen va dom på nåt annat ställe i Skåne med. Där i nån lada hade dom nån konstig typ kran som dom kängde i.. Med hjäl av krokar man satt genom köttet i axlarna, ryggen, låren och vaderna.. Mådde seriöst illa när jag såg de! Där hänger mannen & har sex med en kvinna. Äh fyfan va sjuka människor de finns!? Om ni har möjlighet så kolla på de för de finns att de på kanal 5, på deras play sida. Ska se om jag kan länka de.

http://www.kanal5play.se/program/play/fragaolledok-s04e02-kort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson