Bra eller dålig?

Ikväll ska jag & Otto ha film-mys, tankar just nu ner en film av Camilla Läckberg, aldrig sett nåt med henne så ska bli intressant. Har ni sett någon av hennes filmer innan? Bra? Dåliga? 


Camilla Läckberg: Predikanten



Det är tidig morgon i Fjällbacka. En liten pojke är ute och leker när han gör ett fruktansvärt fynd i en klippskreva – ett sargat lik av en ung kvinna. När polisen hittar ytterligare två kvinnoskelett under den döda kroppen tätnar mystiken.

För att lösa mordmysteriet måste Patrik Hedström och hans kollegor följa spåren som leder tjugo år tillbaka i tiden. Utredningen bjuder på den ena skrämmande upptäckten efter den andra och snart står polisen i Tanumshede inför sin svåraste uppgift någonsin – att hitta en mördare som bidat sin tid i mer än två decennier…

Med Isprinsessan gjorde regissören Jonas Grimås och skådespelarna Niklas Hjulström (Sprängaren) och Elisabet Carlsson (Grabben i graven bredvid) succé bland TV-tittarna. Nu är de tillbaka i Predikanten, den andra TV-deckaren som baseras på en kriminalroman av Camilla Läckberg.




Kommentarer
Postat av: Kitte

Chocken va svår att ta in (speciellt då hela graviditeten va olpanerad), men nu är jag bara nervös över hur min kropp ska palla det/se ut.. Fick ju inga bristningar efter Nicole och magen blev platt och fin direkt efter (jag tränar inte) .. tror inte det blir så lyckat denna gången..

men annars är jag inte nervös Pelle kommer va ledig med mig i början sen har min mamma lovat ta semster om det blir för tufft när Pelle ska tillbax till jobb osv.. Så mest "ytligt nervös" ha ha



Ja jag sa hej till er men ni svara inte jag bara "jaja whatever" ;)

2011-10-17 @ 20:14:39
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson