Blogg.se är cp!

Alltså va fan har hänt med denna jävla sidan? Därför jag inte bloggat, vet inte ens om detta inlägget kommer upp men vi gör ett försök. Tänker inte skriva en massa om de nu är så att de inte läggs upp, men haft hemmakväll både fredag och lördag :) Ville hitta på nåt igår, men alla är mongolider och jag behöver verkligen rensa bland vänner. Varför ska jag finnas för dom när dom behöver mig men när jag behöver dom så finns de inte en jävel. Nä nu ska jag bli den där "elaka Angelica"! Blir så trött på vänner som liksom använder en som en reservplan eller ringer och bölar när de passar dom och man ska liksom stå där gevakt men öppna armar.. Nej, nu får de fan va slut på de. Man får inget tillbaka, inte ett skit! Och ni som faktiskt läser min blogg och känner er träffade och hör av er eller frågar, va berädda på ett ärligt svar. Tänkte inte sticka nåt under stolen.. Fråga inte om du inte kan höra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson