Att ta skit


Tänkte göra ett lite bittert inlägg, sitter hemma nu och kom på tankarna när jag är inne på facebook att shit va mycke åsikter folk har. Och sen är jag så fruktansvärt trött på folk som går bakom ryggen, som ena dagen sitter och häver ur sig både de ena och de andra och nästa dag lossas som ingenting har hänt, de är inte okej! När ska folk som nu är 23 år gamla har barn växa upp och stå på egna ben? Har tagit denna jävla subbans skit nu i flera år, lägger skulden på mig när jag inte ens yttrat mig. Dags att säga ifrån även om jag gjort de massor av gånger men så känner man sig taskig och förlåter om och om igen. Dock så gör jag inte om det denna gången. Nu har jag lärt mig att de är inget att ha och jag har bättre vänner än denna jävla skitsnackaren.

DU ÄR DE FALSKASTE SKITET MAN KAN HITTA PÅ TVÅ BEN!
LEVER PÅ ANDRA OCH TYCKER DE ÄR OKEJ, FYFAN VA ÄCKLIG DU ÄR!

PS:
Har god lust att lägga ut dig face här men jag gör det inte för då får du skämmas ännu mer! Men dags att folk får veta hur du egentligen är, snackar skit, beter dig som ett barn, lever på andra, lägger över skit på andra som du själv ställt till med, har åsikter om saker du inte har med att göra.. mm mm listan kan bli väldigt lång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson