Åh nej!


Igår va jag nere i stan på kvällen och tog en kvällsfika med Johanna. Sen gick vi en runda sen tor hon tåget till Påarp och jag tog bussen hem.
Sov till typ nu, så himmla skönt. La mig typ halv 1 inatt. Måste vända tillbaka dygnet.

Men de som inte fick hända hände igår.. Jag höll på att fixa mig skulle tvätta mina händer då där fanns smink på dom och Johanna ringer samtidigt. Jag svarar och klämmer fast telefonen mellan örat och axlen. Vad händer då? Joo telefonen kasar och trillar rakt ner i vasken dränks i vatten och jag får panik! Torkar av den och allt verkar funka, ska ringa upp Johanna men då hör jag inte henne men hon hör mig. FAAN!
Men senare på kvällen innan vi ska åka hem så testar vi för att se om de blivit bättre och faktiskt så funkade allt och jag hörde i telefonen. Wiie! Tur annars att jag har försäkring på möget! Kul att ha en telefon i 1 vecka innan den fuckar ur. Ibland ska man ha tur :P


Idag är de slappe-söndag! Jag tycker faktiskt om söndagar.. Konstigt nog, men vi har alltid så mysigt då :)

Nu ska jag käka frukost är svinhungrig! Hörs senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson