Ååh var fan är den?


Åh har letat igenom hela vårt hem efter min JW hjälm och den är puts veck! Jag skojar inte och de är fan ingen billig skithjälm. Så jävla sur. Sist jag hade den som jag vet var hos Josse när jag red Noppe. Efter de har jag inte använt den, hoppas den ligger i hennes stall annars är den gone.. Och så måste jag köpa en ny! Kul liksom när man vet att man har en.
Till och med varit nere i förrådet och vänt upp och ner på de med för att se om den möjligen kan va där men ikke. Så jaa, de är bara att spara till en ny helt enkelt. Jättekul verkligen!? ÅÅåååh!



Var är du?!

Om jag ska ha en ny tror jag de blir en sånhär faktiskt:


Gillar denna :)


Kommentarer
Postat av: Michelle

Såå härlig blogg du har:D



Kram på dig<3

2011-10-14 @ 14:47:12
URL: http://ponnybrudarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson