1 månad i Thailand


Haha, man skulle nästan kunna tro de med tanka på hur brun man blir i stå-solarium. Kan jag verkligen rekomendera! Där jag solar är de nya rör med, känns att man steks :D Ett stort plus är att man inte behöver sola så länge som jag nämt innan. Äh helt sinnesjukt bra!

När jag kom hem från solandet tog jag tag i diskandet och sen blev de en film. Så mysigt att bara ligga nerbäddad och kolla på film! Ändå så tråkigt väder så kan man lika bra va hemma ;) Blev en Läckberg, så nu har jag sett alla, dom är verkligen superbra! Kan jag rekomendera er att se om ni inte redan har det.

Efter filmen tog jag en dusch, såååå skönt det var! Efter att ha solat är de extra skönt att ställa sig i duschen :D Nu väntar jag på att Otto & Sam ska komma hem, han ska handla med sig mat för vi hinner inte laga nåt innan jag ska iväg och jobba och jag pallar verkligen inte stressa. Känner redan nu att morrondagen kommer ta dö på mig :P Massa släkt och sånt är aldrig så jättekul, gör de för Sams skull! En gång om året med så man står ut.

Åhh kom just på att jag bara ätit frukost idag. Inte bra Angelica! Sån är jag när jag inte har några rutiner och äter på bestämda tider, antingen går jag och små-äter eller så glömmer jag bort de. Känner att huvudvärken kryper på, blir en huvudvärkstablett och mat snart :)


Här solar jag, så vet ni de.. Haha!


Nu har jag blixten på och skinnet ser ljusare ut än vad de är i verkligheten ;)
Usch, så äcklig min mage ser ut, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson