Wiiiee


Varit i stan idag med Johanna fixat lite ärenden och ätit lite och sånt mys.. Gått i mitt rosa mjukisställ, varit barbie idag :)

Köpte ett rosa silikonskal idag till min telefon, passar ju mig med silikonskal ;) Höhö!

Va nere och boka tid också till en sak jag velat göra ett bra tag nu och ja nu ska de bara göras, lite dyrt men värt varenda korna! Nu ska de göras.. Så snygg jag kommer bli! Hihi! Skrev på FB att jag bokat tid så börjar såklart gud och hela världen fråga vad. Haha, men kommer va en hemlis tills jag gjort de, för tänk så fegar jag ur. Men kan avslöja att de kommer hända i denna veckan. ;)

Ska ta en dusch snart och sen efter de mysa på soffan :) Tycker jag är värd de efter att ha gått en massa i stan idag UTAN att shoppa. Inte ens varit inne i en butik, mer än när jag köpte skalet men har fan varit i svinmånga affärer och kollat efter ett rosa silikonskal men nu äntligen hitta jag och de kostar bara 79 kr, helt okej :) Så de blev de.

Nä nu ska jag ta tag i duschandet, höres kanske senare gott folk! Och måste be om ursäkt för de dåliga bloggandet på sista tiden men många bollar i luften gör att bloggen inte kommer i första hand. Som sagt ponny-SM, varit med Linda i stallet, umgåtts med min familj mm.. Buuhuuu!



Rosa, färgen i mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson