Varit upptagen


Har inte haft någon tid till att blogga under helgen. Typ bott inne på Ponny-SM. varit där från morron till kväll, så kul och kolla på alla fina ponnyer :) Och framförallt få träffa Fanny! Åh om jag hade haft 135 000 hade jag köpt henne, min lilla bebis! Kommer aldrig glömma henne, finaste ponny!

Kollat på massa andra fina ponnyer med, tex Kalle Kvalster, Flying Dragon mf! Julia Hallbergs omhoppning va inte attleka med, jag tackar gud att dom bytat underlag för annars hade dom varit mos. Men hon blev bronsmedaljör, inte fyskam :)

Så idag blev de sovmorgon, så himmla skönt att få sova ut. Gått upp astidigt hela helgen för att inte missa SM :P Men nu är de över och dröjer ett tag till nästa gång.

Annars har de inte hänt så värst mycket, tagit de lugnt. Behövs de med, nu ska jag dock fixa mig och dra ner i stan för jag ska träffa Johanna har lite ärenden som ska fixas. Växla pengar mm..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson