Var är orken?


Gick upp tidigt idag eller ja, tidigt för mig. Men som vanligt så råkade jag stänga av larmet och somnade om och vaknade 40 min innan jag skulle sitta på salongen och fixa mina naglar.. Hur lyckas jag!? Joo, heter man Angelica och sitter uppe framför datorn halva natten så är man trött.. Men jag kasta på mig kläder fixade mig lite snabbt och rusade dit. Men jag hann! Tur de, annars hade jag inte blivit snygg om naglarna ;)

Sen efter de GICK jag från Ramlösa ner till stan, duktigt av mig! Käkade lite och mötte upp Daniella. Blev "tyvärr" att jag shoppade. Men faktiskt har jag gått och spanat in dessa skorna hur länge som helst, faktiskt JÄVLIGT länge om jag får säga de själv. NU ÄR DOM MINA! Ska lägga upp en bild på dom såfort jag fixat de.

Sen plockade Otto upp mig och vi åkte hem och fixade oss för att sen åka på middag hemma hos Ottos föräldrar.. Ät sån gås-middag. Snacka om att man åt så man höll på att sprängas. Så sjukt gott!
Efter middagen åkte vi hem till mamma & Johanny för att "fira" Johnnys födelsedag. Vi lämnade presenter och sen satt och snacka lite, men eftersom Sam varit upp länge så blev de att vi bara stanna ca 1 timme, men de va mysigt :) Sam fick som han ville, mata hästarna ;) Och säga gonatt till min kisse-miss. Han är en riktig djurälskare lilla Sam.

Nu är vi äntligen hemma och mina ögon går i kors. Ska snart stänga av datorn, men kände mig faktiskt tvingad att blogga. Mest så ni inte tror jag dött.. Hehe! Imorron ska jag upp tidigt IGEN för jag ska in en runda på Ponny-SM och kolla på lilla Fanny när hon går ett av kvalen. Lilla sötisen! <3 Så blir nog inte mycket bloggande imorron, sen är jag hembjuden till Linda och hennes familj på middag, ska bara se om nån kan hämta mig på kvällen så jag kommer hem. Hehe!

Men nu ska jag vila ögonen på tv:n och ni får ut och festa eller sova!
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson