Va glad jag blev..


Haha! Jävlar nu blev jag lite happy faktistk..
Jag har fortfarande inte fått min telefonräkning, de är väl typ 2 månaden i rad nu som den är sen.. Men jag loggade in på "Mitt 3" och kollade på vad den kommer att hamna på denna månaden. Tänkte att de nog va illa för jag tar ju SMS-biljett till bussen rätt ofta. så märkte jag nu att de inte va så illa. Sist hade jag 1200 kr i räkning nu hade jag knappt 800 kr! Wiie, happyface!








Jag måste faktiskt säga att jag är nöjd med 3 som operatör! Hade Telenor innan men dom försökte blåsa mig mååånga gånger så jag sa upp skiten direkt när de gick ut. Försökte få mig att betala samtal till Austrailen för 500 kr som jag aldrig i hela mitt liv ringt..?! Jävla idiot-operatör. Så om ni funderar på att byta kan jag rekomendera 3 faktiskt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson