Va fan är detta..


Åh jag kan fan inte somna, va fan är detta.. Är inte trött ens, slummrade till 40 min på soffan innan och nu är jag klarvanen. Usch såhär vill jag inte ha de, och nu börjar Sam att hosta med, så nu kommer jag inte kunna somna. Är så kimmla ljudkänslig när jag ska somna. Ligger fan nästan och lyssnar efter ljud. Hemskt är det, önskade jag kunde somna i värsta oväsnet men de kan hon inte.. Blöööö!

Igår hosta Sam knappt nåt och nu börjar han, hoppas de avtar.. dock sover han och hostar samtidigt. Hur sjukt är inte de?

Han nu även sparat ner bilderna från dagens ridtur, blev inte så många idag, kameran va lite cp. Linda fick inte rätt på knapperiet. Men några blev de iallafall :) Söta Danny, han hade gärna fått bo på min balkong :D











Den sista bilden bjuder jag på, inte alls vacker men har sin charm ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson