Uppe, jaadåå


Jaha, då har man vaknat nyss. Ska gå och handla salva till brynen så dom inte blir förstörda. De vill man ju inte. Ska smörja inte dom med Vaselin eller nåt liknande och de äger vi inget. Så de bli att gå upp i centrumet och handla de, för smart som man är så hade jag glömt att vi har apotek uppe i centrumet. :P Va inställd på att åka ner till stan..

Hmm, händer inte så mycke idag. Vet inte vad jag ska göra riktigt. Ska dock ringa ner där jag tatuerade igår och fråga om jag får tvätta huvudet med två och vatten eller hur jag ska göra när jag sminkar mig :P Kan va bra och veta. Haha! Smart som man är frågade jag inte de igår, då va man så jävla nervös och glömde hälften av alla frågor. Skit samma bara och ringa ju :)

Men nu ska jag tå på mig min rosa mjukisdress och gå upp i centrum och handla salva :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson