Tusen saker att göra känns det som..


Åh Angelica, de va inte alls bra att sova länge idag.. Nu kommer jag få stressa rätt bra för att hinna med allt. Måste städa lite innan jag börjar fixa mig. Kommer folk sen vid 6-tiden hit och ska hämta möbler från min gamla lägenhet. Min vita tvbänk och ett soffbord. Sen ska ev en av Ottos vänner köpa min soffa jag hade där. Åh får lite ångest över de för de är så skönt med två soffor, vi behöver den egentligen men passar inte ihop med den andra vi har. En tygsoffa och en skinnskoffa? Inte snyggt.. De är så skönt när man vill ligga och slo på tv att ha liksom vars en. Men vi måste snart köpa en störra iallafall, vi får ju inte plats alla i en soffa. Hur ska man nu göra?

När jag städat lite här så blir de skynda in i duschen och sen fixa sig. Springa bort till Ottos pappas jobb och skriva ut mina CV som jag ska gå och lämna på lite ställen. Hoppas på de bästa typ :)
Ska även åkta till två ställen när Otto slutat som jag vet behöver personal, hihi!
Sen stressa hem och så kommer dom och hämtar möblerna.. Jälva stressande de kommer att bli känner jag..

Ringde och kollade med skatteverket när jag får min skatteåterbäring va inte helt säker och ville veta så fick svaret att de skrivs ut en check från skatterverket den 3e december.. Så då har jag väl den på måndag skulle jag tro :) Skönt då ska jag handla lite julklappar :) Hihi! Och lite annat smått och gott..

Men nu måste jag äta nåt och sen börja städa så jag hinner med allt jag ska!
Bloggar när jag har tid, ha en bra dag alla!

Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson