Törstig!


Har diskat och städat lite.. De som behövdes va att damsuga. Och damtorka lite va inte precis stökigt. Men nu efter detta är jag mega tröstig! Så jag ska unna mig ett glas saft nu när jag varit så duktig sen blir de raka vägen in i duschen.

Snicki va precis här och hämtade min tv-bänk som jag hade i min lägenhet och soffbordet. Så nu är de sålt och hämtat, skönt att bli av med lite för jag orkar inte ha allt ståendes och bara samla på sig. De ska vara stilren & snyggt i ett hem. Inte massa möbler, tångt och jävligt.. Blöö!

Ikväll kommer en och ska kolla på min soffa jag hade i lägnheten med. Men vet inte om jag vill sälja den?! Den ligger mig värmt om hjärtat.. Såå jävla skön att sitta i & framförallt att sova i.. Hahaha!
Hmm ska man eller inte, behöver inte pengarna, annars hade jag ju sålt den självklart.. Hjälp!

Nä nu måste jag dricka min jävla saft och sen duscha om 1 timme ska jag ha duschat och skrivit ut min CV:n.. Hmm hur jag nu ska hinna de.. Stress, stress!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson