Torsdag - haft lite och göra..


Såja, nu sitter man och softar i soffan. Har haft lite och göra idag. Tog en lång dusch och gjorde hårinpackning i håret, så de är jätteglansigt och mjukt! Älskar de just nu, mitt hår då alltså ;)
Sen fixade jag mig och åkte ner och käkade i stan, thai-mat vad annars? Haha! Sen fick jag upp en lite stund till Addi och snackade lite. Otto hämtade mig där och sen hämtade vi Sam på dagis. Åkte hem och sen kom en vän till Otto och kollade på skinn-soffan och han älskade den. Så ja den är såld till han. Dock hämtas den inte förrän nästa lördag men de gör inget. ;)



När han hade varit här så åkte vi ner i stan så jag kunde sola mina 6.40 minuter i ståsolariet. Love it! Inte solat på flera veckor.. kanske 3?!  Ska börja komma igång så man är brun och fin till nyår. Om man nu ska bära klänning är de en fördel om man har lite färg. På vägen hem blev de en snabbis in på Willys för att handla lite.





Precis käkat middag, blev korvstroganoff.. Helt okej!

Nu ska jag ta en dusch till för jag har ju solat, palla luka bränd hud? Nej nej, ofräsht att lägga sig i sängen när man luktar bränt.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson