Synd om mig :/


Buuhu, idag är det synd om mig. Vaknade störtförkyld, inte alls kul :( Men de är ju sånna tider nu. Ska väl va tacksam att de inte är magsjuka för de går nu...

Igårkväll va jag nere i stan och tog en kvälls fika med Fia innan hon började jobba. Hon berättade om sin resa som hon varit på i Paris och lite så. Sen kom hennes pojkvän Ville med. Vis satt och snackade lite sen gick vi med henne till jobbet och satt där ett tag för att sen ta bussen hem.
Jag missade den sista bussen så fick åka första nattbussen som va full av 15-16 åringar som hade Höst-lov. Dom skrek och gapade över hela bussen, fulla och allmänt jobbiga. Dessutom åkte han världens omväg och med min hemska huvudvärk jag hade igår passade de inte så bra. Men man får väl anpassa sig när man åker kollektivt och är så osmart och missar bussen :(

Nu sitter jag här i soffan och har nyss ätit frukost. Ingen direkt aptit när man är sjuk, man äter bara för man måste. Och de sägs ju att frukosten är de viktigaste målet, så de är ju bara att göra de. Idag ska jag bara ta de lugnt, kolla film, vila och göra så lite som möjligt. Vill inte blir sjukare!

Ikväll ska jag jobba, längtar inte för jag kommer va helt död! De tar på en att va sjuk, och sen på kvällen är de ju alltid som värst med förkylningar :( Får hoppas jag inte dör, haha! Ska jobba imorron med. Kanske nåt i veckan. Idag får jag nog reda på om jag får ett annat jobb med, skulle bli såå glad om jag fick de där andra jobbet med. Tror de hade passat mig bra. Skickade iallafall iväg mitt udrag från belastningsregistert igår, så dom har väl de idag eller på måndag :)



Lilla Bajs-Ella.. Vår söta hund vi hade när Sam va mindre.. Hur snäll &
go som helst. Men hade skit för sig så funkade inte att ha henne i lägenhet
precis som den första vi hade, DORIS! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson