Söndag och morron


Blöö vill inte gå upp än egentligen men Sam vakna så har inget val. Är inte de minsta pigg! Igår gjorde vi inte så mycke efter att vi varit hos min mamma så åkte vi hem och handla käk med hem, sen glodde vi på Morden i Midsommer & Mördare Okänd. Sen decka vi båda två. Sam va uppe till ungefär 21.00.

Fattar inte hur mörkret kan påverka en så mycket, jag blir verkligen jättetrött. Jag är som när jag va gravid, kan typ sova under hela den mörka tiden. Haha! Skadat jag vet, men vad ska man göra. Ser trött ut jämt vid denna årstiden..

Nu ska jag eller Otto gå till Netto och handla skagenröra :D Gotte! Sen ska alla tre äta frukost.






Min frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson