Sökt & sökt..


Suttit och sökt lite jobb nu för att fördriva tiden, fanns inte så mycket dock. Skickade in några spontanansökningar med så får vi se vad de blir av det. Blir väl som vanligt, inget alls.
Man börjar ge upp hoppet om att kunna få ett normalt jobb, jag vet att de är svårt att få jobb, men hallå seriöst nåt jälva jobb borde man väl förfan kunna få?!

Ska se om Otto kan göra mig till den gården där jag råkade glömma min hjälm som dom sen kastat eller slarvat bort. Dom sa jag fick komma och leta själv med om jag ville så ska nog åka ut där och se om dom är hemma så man kan få sin hjälm eller komma fram till en lösning. Man kan liksom inte bara kasta andras saker bara sådär.

Har kommit fram till att jag i fortsättningen inte ska bestämma saker med vissa för de bara skiter i vilket iallafall då kan man lika bra skit i att bestämma nåt från första början, blir så trött på att bli tagen förgivet. Har man bestämt så har man, vill man eller kan inte så säger man de och inte 1 minut innan. Åh kan bli tokig på sånt betende!
Tycker det är respektlöst att gör så..

Idag är jag lite deppig som ni säkert redan kommit underfull med. Man blir de när man behandlas som luft.. Började redan igår, och sen fortsätter de samma väg idag.. Gillar inte de alls! Känns som att jag ska stanna hemma, tvätta av sminket, byta om till mjukis dress och bara dricka the och tycka synd om mig själv. Så känner jag just nu.. :( Sen gör ju inte årstiden de bättre, mörkt och tråkigt. Jag har ingen lust till nånting. Satt innan och kom fram till att jag ska inte rida nåt mer förrän de börjar bli varmt igen, de är inte kul att va i stallet när de är mörkt & kallt.






De är såna här dagar man önaskade man va strutts och kunde stoppa huvudet i sanden och bara försvinna, iallafall för ett tag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson