Slänga iväg en beställning?



Sitter och letar efter en sånhär keps:

Hittar bara den på en sida och den sidan är jättekonstig. Vet inte hur man gör för att få den till kundkoren. Helt cp! Vet ni kära läsare var man hitta en rosa sånhär keps?! Håller på att bli tokig. så skönt att gå med keps. Och speciellt när man inte pallar fixa sig, bara på med kepsen så ser man någorlunda normal ut :) Min Nike-keps fick jag ju färg på när jag måla lägenheten. Så nu är jag på jakt efter en ny. Hjälp mig!



Kommentarer
Postat av: Sussi



Hejsan,



Jag köpte den rosa Yankees-kepsen i Florens, Italien på en marknad där de sålde kepsar...



Hoppas du hittar din!



Vänliga hälsningar Sussi

2011-11-19 @ 20:25:06
URL: http://tussilulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson