Shopping hann man med..


Jag och Johanna tog bussen från ridhuset vid 2 tiden och gick på en liten shoppingrunda. Handlade en locktång, en BRA locktång som faktiskt fick mitt hår att bli lockigt (testa den nu när jag kom hem, va trungen och veta), sen blev de en kosta på H&M, en mascara och lite gott att dricka. :) Gott att ha i kylen när man blir sugen på de.

Va nära på att köpa en sån mössa med en stor pälsboll mitt på, men jag vet inte tycker jag se knäpp ut med mössa. Men de är nog en vanesak? Går ju aldrig med mössa, fryser hellre öronen av mig och är snygg. ;) Haha!

Blöö tog på min Pepe Jeans idag och märkte att jag nog gått ner rätt mycke för dom är redan förstor, kul.. Hann ha dom cp 3 gånger och nu förstora. Jaja, de är ju på ett sätt postitvt för de betyder att mitt mål kommer allt närmre. Så lite har de nog hjälp att dra ner på godiset & läsken.

Just de, nån drottning va i stan idag för de va ren kaos utanför dunkers. Fråga mig inte va som hände där men mycke folk och massa poliser och skit & mög. Jippon är överskattat?!

Otto är och tränar, så tråkigt att vara ensam hemma. Men fördrev lite av tiden med Johanna iallafall..

Nähe, om man ska slå igång tv:n och byta om till mjukiskläder? De låter fan som en bra ideé :)



Locktången och min goda dricka :)


Mascaran jag ska testa som de är så mycke reklam om på tv..
Man går allt på de ;) Haha!


Omlott-koftan jag köpte, ser inte så mycke ut på galgen snyggare
på :) Dock har jag inte provat den.. Haha!


Sen kom även paketet med min & Ottos beställning från England..
Så min minkis kom :) Jättefin, men upplever inte den riktiga
färgen som den är in real.. På bild blir den mer röd..? Men den
är rosa med mintgrönt i luvan och på ränderna på armarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson