Shoppade liiiiite ;)


Gick ner och solade innan vid 1-tiden och sen efter de gick jag till Tågaborg för att lämna träningstället som jag sålde. Efter de gick jag ner i stan för jag skulle köpa en mörkblå munktröja som man kan ha när man ska gå och sola. Men hittade ingen snygg så fick ta en vanlig tråkig utan tryck eller nåt på. Får gå heltenkelt ;) Sen köpte jag även den nya foundationen från Isadora. Johanna hade ett prov på den när vi gjorde vid oss till Guldfesten och den va asbra så jag köpte den. Sen va mitt puder nästan slut så köpte ett likadant billigt från H&M. Gillar faktiskt deras puder & mascara. Hur bra som helst!
Sen gick jag mot Söder för att ta bussen vidare hem. MEEEEEN råkade påvägen köpa mig ett par Uggs.. Haha! Jaja, Uggs är bra att ha, älskar att gå i de. Passar till allt. Detta året blev de ett par låga.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson