Segiiiis


Även om jag varit seg har jag fått gjort en hel del här hemma.
När jag vaknade så hängde jag tvätten, den somnade jag ifrån igår så de va bara kasta sig upp och göra det. Men lukta iallafall inte äcklig så de va ju tur!
Sen har jag diskat och fixat lite här hemma.

När Otto sluta åkte vi alla tre och handlade på Maxi. Va lite halvtomt här hemma. Innan vi började shoppningen så tog vi en korv i ingången, höll på att dö av hunger. Hade bara ätit 2 mackor på hela dagen, inte konstigt man va hungrig :P Sen hem och packa upp allt.

Nu har vi precis lekt på Sams rum, han har varit på lite halvtaskigt humör idag. Så får göra allt för att han inte ska bli sur & utråkad. Sånna dagar har som med de små liven. Haha, Sam har blivit en liten hulligan på dagis. Inte alls snäll vid de andra barnen. Kommer en dag så han får igen så får man hoppas han läs sig av de. :) Kan ju säga att han inte tar nån skit från de äldre barnen heller. Slog en kille som är snart 4 år, tuff som en bandyboll!

Ikväll eller ja nu såfort Sam ätit upp sin gröt & lagt sig ska vi kolla vidare på den serien jag ladda ner igår, Kommisarie Winter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson